-Kalite standartlarımızdan taviz vermeden hastalarımız ve hasta yakınlarımızın aldıkları hizmetten maksimum düzeyde faydalanmalarını ve memnuniyetlerini sağlamak -Çalışanlarımızın kurumsal aidiyet, mesleki haz ve motivasyonlarını maksimum düzeyde tutmak adına çalışmalar yürütmek -Çalışanlarımızın, hasta ve hasta yakınlarımızın güvenliğini sağlamak -Hizmet kalitesinin sürdürülmesi ve geliştirilmesine yönelik durum tespiti, ihtiyaç analizi ve gelişim sürecinin izlenmesi yolunda anket, gözlem, değerlendirme ve düzenleme çalışmaları yapmak -Hastanemize başvuran hastaların sağlıkla ilgili gereksinimlerini kaliteden taviz vermeden hızlı ve çözüm odaklı bir yaklaşımla karşılamak -Sağlıkla ilgili oluşturduğumuz eğitim programları kapsamında, bilgi paylaşımlarıyla toplumu sağlıklı yaşamaya davet etmek ve sağlıklı yaşamın sürdürülmesine yönelik bilinçlendirmek -Sağlık hizmetlerinin sunulmasında kaliteden taviz vermeden hizmet-maliyet dengesini kurarak, hizmetin ekonomik ve işlevsel niteliğini korumak -Tıp dünyasında güncel gelişmeleri yakından takip ederek ileri teknoloji cihazlarla hastalıkların tanı ve tedavisinde etkili bir hizmet sunmak |